Ofte Stillede Spørgsmål

Hvordan ved jeg, at min ordre er blevet modtaget?

Når dit køb er foretaget, vil du modtage en bekræftelses-e-mail. Dette betyder ikke, at din ordre er blevet accepteret. Din ordre vil blive accepteret og afsendt, når dit kreditkort og adresseoplysninger er blevet verificeret.

Hvordan køber jeg et produkt?

Når du har tilføjet en vare til din indkøbskurv, bliver du bedt om at gennemgå kurven. Her kan du se produkter, ændre antal og fjerne produkter eller gå tilbage til produktsiden. Når du har gennemgået varerne i din indkøbskurv, kan du enten fortsætte med at shoppe eller fortsætte med at gå til kassen og afgive din ordre. Vores købsproces er hurtig og ligetil. Vi sender til Hele verden via GLS, Post Nord, og i Denmark via GLS, Post Nord, Bring and DAO. Du vil nu gå videre til betaling og vælge din betalingsmetode. Vi modtager betalinger via Visa, Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard, Mobilepay Online. Når du har afgivet din ordre, modtager du en bekræftelses-e-mail. Købsbeløbet bliver hævet, når vi sender din ordre. Din ordre vil blive afsendt direkte fra Irritant i København, Danmark.

Skal jeg oprette en konto/registrere for at afgive en ordre?

Du behøver ikke at oprette en konto eller blive registreret bruger for, at afgive en ordre på irritant.dk.

Hvordan ved jeg, at min ordre er blevet modtaget?

Når dit køb er foretaget, vil du modtage en bekræftelses-e-mail. Dette betyder ikke, at din ordre er blevet accepteret. Din ordre vil blive accepteret og afsendt, når dit kreditkort og adresseoplysninger er blevet verificeret.

Hvor er min ordrebekræftelse?

Hvis du, af uvisse grunde, ikke har modtaget en maill, så tjek spamfilteret og tilføj support@irritant.dk på din whiteliste. Du er velkommen til at kontakte vores kunde service.

Du kan også tjekke din ordrestatus ved at logge ind på din konto på vores hjemmeside.

Hvor mange skatter og afgifter skal jeg betale?

Den pris, du ser, er inklusiv 25% moms. En vare, der sælges til kunder uden for EU, risikerer at betale lokal importafgift på varen. Disse gebyrer påhviler dig, køberen, og er fastsat af de lokale skattemyndigheder i dit land.

Hvor hurtigt kan jeg få min ordre?

Når dine betalingsoplysninger er blevet verificeret og godkendt, sender vi din ordre med den fragtleverandør du har valgt. gå til Fragt & Levering sektionen for mere information.

Kan jeg ændre min leveringsadresse, når min ordre er afsendt?

Vi kan sende én ordre til én adresse. Hvis du ønsker at ændre din leveringsadresse, efter at du har afgivet din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt på support@irritant.dk. Det er ikke muligt at ændre adresser til et andet land

Kan jeg annullere min ordre?

Irritant.dk acceptere aflysninger, uanset årsag, op til det øjeblik din ordre er blevet behandlet online, og du har modtaget en ordrebekræftelse. Efter kl14.00 kan du ikke annullere din ordre, men du kan returnere den. Gå til Vilkår & betingelser sektionen for at læse mere information om annullering eller returnering af en vare.

Kan jeg tilføje varer til en eksisterende ordre?

Vi kan desværre ikke tilføje produkter til en eksisterende ordre . Venligst læg en ny ordre for varen og kontakt os, så vi kan sørge for, at den bliver afsendt med din tidligere bestilling og undgå fragt på denne nye ekstra ordre.

Kan jeg spore min pakke?

Hvis der opstår et problem i behandlingen af ​​din ordre, vil du modtage en e-mail, der beskriver problemet og muligvis anmode om yderligere oplysninger. Alle varer sendes direkte fra Irritant’s kontor i København, Danmark. Du modtager regelmæssige e-mail-opdateringer på leveringsstatus for din ordre. Du kan også kontrollere status på forsendelsen i afsnittet Min Konto sektionen på irritant.dk eller tjek din e-mail for track & trace instruktioner. Forsendelsestiderne kan varierer. Gå til Fragt & Levering sektionen for mere information. Irritant.dk kan ikke tage ansvar for forsinkelser på grund af toldklarering eller betalingstransaktion.

Hvordan sender jeg retur?

Hvis du ønsker at returnere dit køb, kan du læse mere i Fragt & Levering sektionen og følg de nemme trin der er angivet der.

Har du andre spørgsmål?

Så send os en mail