Fragt & Levering

Leveringstiden for din ordre er 2-4 dage. Vi vil dog stræbe efter at sende pakken hurtigst muligt. Hvis der af uforudsete grunde skulle opstå forsinkelser, for du besked via e-mail.

Irritant.dk sender pakker via: GLS, PostNord, DAO og Bring. Du kan vælge, at få sendt din pakke med omdeling (til din adresse) eller uden omdeling (til en pickup shop). Til alle lokale shoppere tilbyder vi nu muligheden for, at du kan hente din t-shirt i vores lokale Irritant Pickup Shop på Vesterbro i København og derved sparre udgifterne på fragten. Vælg selv den bedste løsning for dig.

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Bemærk venligst, at de lokale importafgifter varierer efter land og region. Disse skatter skal betales af kunden.

Momsfritagede køb (for kunder uden for EU):
Vi tilbyder skattefri køb på ordrer fra lande uden for EU. Priserne inkluderer ikke betalings- eller leveringsgebyrer. Moms (20% af totalprisen) bliver automatisk fjernet i kassen, når forsendelsesadresse og land er valgt.

* U.S. skat og afgift

Irritant.dk kan sende for 800 USD uden skat og told pr. Forsendelse på grund af stigningen i US de minimis.

Sender vi ikke til dit land?

Send en email til support@irritant.dk og fortæl hvor du bor og vi vil sørge for at fuldende din ordre.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail support@irritant.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er brugt eller prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Irritant.dk at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Irritant.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig brug og betjening af produktet.

Irritant.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Irritant.dk
Hylleberg Design
Reventlowsgade 26
1651 Copenhagen V
TLF: +45 23622690
support@irritant.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.